onsdag 20. juni 2012

Hoppeedderkopp...

Han sat fredeleg og såg fotballEM. Ho sat lika fredeleg på kvilerommet og las eit interiørblad ho hadde kjøpt med seg heim frå Stockholm.  

Plutseleg fekk ho auga på ein edderkopp. Og la oss vera ærlege, da è eit ekkelt dyr. Jammen bra da ikkje va stort, tenkte ho med sjølve seg...dar ho lyfta sitt Sköna hem og skulle te å ende småkrypet sine daga kanskje litt i tidlegaste laget...

 

Stor var overraskinga då det svarte glinsande dyret hoppa høgare og lengre enn noko anna edderkopp ho hadde sett.
Tankar som..eg har no kjøpt ein del eksotiske plantar til drivhuset...kan dei ha hatt blindpassasjerar?

Eller frukt...har me kjøpt noko frukt som kan ha vore ekstremt langreist? Og er melon eigentleg langreist mat? Midt inni all denne tenkinga begynnar ho å skrika...

 

Ho skrik på han sjølvsagt. Her har Ukraina nett eigentleg fått eit mål...som dei ikkje fekk og no skrik kjærringa som om ho er galen. Det tek ei stund før han klarar å tyda skrika...DU MÅ KOMMA NO! DA È EIN HOPPEEDDERKOPP!!!!!!!

 

...no hadde han strengt tatt aldri sett ein hoppeedderkopp før, men då han endeleg hadde kara seg ned frå tv-stova fekk han no høvet til det.

 

...ei flat floge....var resultatet då Sköna hem  igjen hadde vore i arbeid.... ei flat floge....

Mannen ler enno.... og eg har baka pai...eller terte om du vil...og oppskrifta kjem i morgo...

8 kommentarer:

  1. He, he, he, eg syns eg ser deg:-)
    Så levande du skriv og kor fine bilder!

    SvarSlett
  2. Jeg har faktisk vært borti en slik edderkopp jeg også...
    Nydelige bilder du viser! En fryd for øyet:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Edderkopp: liker IKKE. Pai: liker veldig godt.
    Dette ser jo fantastisk ut. Gleder meg til oppskrift, den må prøves. Smuldrepaien min ble veldig god, og den hadde nok fungert fint med eple og rabarbra også.
    Finfin dag til deg :)

    SvarSlett
  4. Hei,
    først må jeg takke deg for gode og varme ord på gårsdagens innlegg hos meg. Herlighet så god og snill du er *smil*

    edderkopp er skummelt :( Nydelige bilder i dag - får vann i munnen jeg.

    Fabelaktig torsdag til deg, søte.
    Jeg skal lage pai til mannen i dag, vi har jobbet så mye denne uken begge to, så i dag har jeg bestemt meg for at vi skal kose oss i kveld.

    Smil&fine tanker

    SvarSlett
  5. Haha - fining! Tenk all den informasjonen me skal fordøya i løpet av ein dag, ikkje rart at ei floge og ein hoppeedderkopp kjapt kan forvekslast :)

    Enig i at me har lov til, og helst bør, ha eit kristisk blikk til det me tar del i og ser rundt oss. Det hadde vel ikkje vore mykje framgong om ingen protesterte i ny og ne og kom med forbetringsforslag. Men typisk den dissinga som me har vore vitner til rundt om i bloggeland i det siste det er fattig, stusselig og patetisk misunnelse - og den er ingen tjent med.

    Den paien din såg svært fristande ut. Gleder meg til oppskrifta kjem!

    Klem Eli

    SvarSlett
  6. Du tar forresten sabla fine bilder! Du har slike gode fargar alltid - bileta dine gnistrar liksom litt...

    SvarSlett
  7. LER! Og digger at historien ikke har det grann å gjøre med bildene. Det gjør det spennende å lese ;)

    SvarSlett
  8. Herlig historie!! Og nydelige bilder, får vann i munnen av disse. Mmmmå prøve den oppskiften din:)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.