torsdag 3. mai 2012

Uteplassar..

Reblogga frå mai 2011:


Det er kjekt å ha forskjellige uteplassar slik at ein kan bevege seg med sola, rundt om i hagen. I år har me førebels flytta det kvite møbelsettet på den nyeaste terassen. Eit sett eg hadde ynskt meg lenge og som me i fjor kjøpte inn. Likavel sa mannen kort og godt. "Me flyttar den utatt på plenen. Det er kanskje fint å sjå på, men heilt forferdeleg å sitja i" Det kunne få stå på plenen og pena seg altso.



Han har desverre litt rett, og der eg syns det estetiska er det viktigaste, vel han heilt klart komfort. Og ja takk seier eg, om ein kan få begge deler. Nokon som har ei sitjegruppe i hagen som klarer begge kriteria? (..og ikkje altfor dyr..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.