mandag 21. mai 2012

..so ein knapt kan anda...

Med finaveret kom viljen te å sykla på arbeid. Motivasjonen om morgonen kan vera vanskeleg å leita fram sidan eg startar dagen med 1 mil med oppoverbakke. Heimatt-turen er då sjølvsagt 1 mil nedoverbakke. Og i sol som i dag, so vakker at eg knapt kan anda...



Eg har kameraet i sekken, men det er ikkje ofte eg stoppar opp og tek bilete. Det bryt opp den fine flowen ein får der ein trillar roleg nodover hakkadalen... eit lite stykkje Norge....me è no rikeleg velsigna med desse fine dagane...sjå til å bruk dei på kjekke ting!

4 kommentarer:

  1. Så herleg!

    Ha ei god veke! :)

    SvarSlett
  2. Nydeleg veg! Ja, endeleg finevær! Nyt!

    SvarSlett
  3. Vakre vestland i sol - du verda det er flott:-) Takk for at du kikar innom meg og endatil sender klemmer;-)) Imponert over at du syklar oppoverbakke i ei mil før arbeid....trur neimen ikkje eg hadde orka det nei;-)) Klem tilbake og ha fine dagar.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.