torsdag 24. mai 2012

Lurt?

...lurt trill rundt, eller berre heilt tutlete?  I dei siste åra har eg arbeidd litt ekstra med å fjerne gult frå bedda mine, for å få ein meir eins tone over blomstringa. At eg skulle ha kjøpt gule tulipanløk ser eg på som ganske urealistisk.

 
Likavel blømer det gult mellom tulipanane i år. Eg trur kanskje at det inni pakkene ikkje kan ha stemt med bileta utanpå.

 

..men eg har det same probleme med blomsterertene mine. Eg sådde nokre få sukkererter og masse blomstererter...eller det var det eg trudde....no blømer uhorvelege mengder..sukkererter...

4 kommentarer:

  1. Takk for fine ord! <3

    Her var du jo...
    Kjenner igjen stilen din jeg ;)
    Fysj og æsj for det du opplevde :(
    Hurra for at du har pågangsmot til å
    starte helt på nytt. Klæm

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder - tross feil farge i forhold til pakka.. det har hendt meg også...

    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Jo takk du! Her blomstrer det røde og gule tulipaner i krukken på trappen- men de jeg bestillte var da rosa og lilla?! Vakkert er det i hagen din uansett!
    Mvh Monica

    SvarSlett
  4. Hei. Nydelige blomster.
    Eg har lært at blomster løker av ulike farger må oppbevares seperat,ellers blir det nye farger av det.
    Der rødt og gult dominerer. Veit ikkje om dette er rett, men er blitt dette fortalt.

    Kan jo også være litt som hortensia som får fargen etter oven i jorda. ;)

    Eg og tenkjer slik som deg med reduserte antall farger i beddet.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.