onsdag 1. februar 2012

Fridagsfrukost...

..sjølvsagt skulle lappane hatt rennande sirup og herlege friske bringebær eller noko anna slik "overflodisk" og herleg, kanskje mest for det visuella. Men då hadde ikkje ungane ete dei. Hjå oss er det ofta lappar til frukost når me har fri, men ikkje med søtt. Salami reknar sonen som superkompatibelt med desse(?).

 

 Mor sjølv har ikkje godt av slik overflod uansett. Då vert det Ingers lavkarbobrød.....gode dei og.

...og ja blåbæra varer enno... :)

Oppskrifta på lappane:

Litt surmjelk av eit eller anna slag, ca 1 dl pr person
1 egg, 2 om det er meir enn 3 dl surmjelk
litt sukker
pittelitt salt
1 ts natron
..mjøl til røra er passe tjukk.
Eg likar den tjukk, men då vert lappane nesten som skiver...som bildet over.

3 kommentarer:

  1. Mmm, lappene så veldig gode og fluffy ut! Vil du dele oppskriften med oss? Når jeg lager blir de mye flatere og mer stusslige.. Deilig med fridag:-) Hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  2. Dette så deilig ut du! Ønsker deg ei magisk helg. Lurer på om jeg skal prøve meg på lapper på søndag. Klem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.