mandag 5. desember 2011

...stilla...

...desember skulle ha vore litt rolegare...

 

..synes det vert travlare år for år. Skulle ynskje det var litt meir tid til stilla...berre setje meg ned i sofaen og kjenne på fred og forventning. Lukte nyvaska hus og prate med glade born. I staden vert det fort litt mas og kjas og ein smule kjefting og smelling... Advent betyr ventetid... har vorte litt meir som kaostid. Kanskje på tide å setje ned farten litt, senkje forventningane og skuldrane med.....

9 kommentarer:

  1. God mandags formiddag!
    ..veldig sant det du sier her.
    Er ikke så lett og b r u k e tiden riktig alltid. Plutselig er det julaften og man tenker ; hvor i all verden ble adventstiden av?
    Man må prøve så godt man kan og nyte øyeblikkene og ta vare på førjulstiden:)

    Vakre svibler du har da, den beste lukten som finnes!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Vet ikke hvorfor jeg, men i år har det ikke vært noe stress overhode her. Betyr det at jeg har mye i vente, eller? :))Vasket riktignok rundt våre to stuer i går, med god hjelp av gubben. Men vi stresset ikke. Mange kaffepauser :) Men jeg skal selvfølgelig gjøre det jeg bruker til jul, så det spørs hvordan det går etterhvert!

    SvarSlett
  3. Liker bildene dine. Jeg tar adventstiden med ro og ikke la meg hisse mer. Ha en fin og rolig uke!
    allesistgut :)

    SvarSlett
  4. Jeg tror det er lurt å ta seg tid til å puste,se og kjenne. Ikke bare i adventstiden..men ellers også.
    Ha en rolig og fredelig dag ;-)

    SvarSlett
  5. Ja, jeg tror så absolutt det er viktig i denne adventstiden å prioritere og ta seg tid til å gjøre ingenting, bare kjenne på fred, forventning og glede....

    SvarSlett
  6. er så enig med deg.. sett foten ned.. det gjorde jeg for mange år siden.. det ble jul likevel..

    ha en fin adventstid.

    SvarSlett
  7. Mangler navn og adresse sånn at Norgesglasslampen kan bli sendt;)

    SvarSlett
  8. oj vad fint och sant! kan bli tokig på den där stressen och jäkten. stilla sig i stället, det vore finfint *+*+***

    kramar Lycke

    SvarSlett
  9. Kanskje kan du lage ei liste over ting du vil ha gjort og så rett og slett stryke det som ikkje passar..kanskje det er noko som du ikkje nett treng å ha gjort?

    Lykketilklem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.