lørdag 3. desember 2011

Lys(s)t på livet..

ville berre kommentera ei verdskjend og sagnomsust bloggfrøken si uttaling om at eg kanskje trengte sjå litt lysare på livet... Eg gjer da altso... spesielt no før jul....ser lyst på livet, eller ser på livet med lysst..

  

..at ting ser litt uklårt ut kan kanskje skuldast at det er laurdagskveld.... ..uansett, eg er svært takknemleg for fjøslykta.
Lys trengst, i dag var det skumring frå morgon til kveld, då er eg glad me er i "lysmånaden" desember.

I år har eg investert i mykje nytt lys...på ting :)

6 kommentarer:

  1. Du tek alltid flotte bilete og kveikjer opp kvardagen vår..

    klem din veg :-)

    SvarSlett
  2. For nokon nydelege bilder!! Du er kjempeflink! God laurdagskveld:)))

    SvarSlett
  3. utruleg flott blogg, med nydlige bilder.
    Lagt meg til som følger, gler meg til å kikke innom :)

    Henriette
    Ha ein fin kveld vidare!

    SvarSlett
  4. Lys skaper lun og god stemning og det trenger vi ;)
    Nydelig bilde av nydelig krok under her forresten!
    Ønsker deg en fin andre søndag i advent.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Etter din dystre lotto-spådom trengte du vel en lampe??

    SvarSlett
  6. Mest utrolig av alt var at du ble plukket av tellekorpset og ikke av Emmeline herself. Frøken Rødruss likte nok kommentaren hun også. Det ligger nok noe der. Merker at Kjøkkensjefen legger andre ting til grunn når hun velger---og teller---da får man også NØYAKTIGE tall tilbake, der til og med DORULLNISSEN som er utstemt får egen opptelling...Selv om han har gått ut. Skjønner? Vi snakker rufsetufsa versus pinlig nøyaktighet, og du ble plukket av rufsetufsa for å si det sånn;)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.