onsdag 30. november 2011

...litt utplokket...

Det vart ein litt lengre bloggepause enn planlagt. Eller ingen pause var vel eigentleg planlagt, men livet tok overhånd. Eit julebord skulle få plass innimellom også, og i mange timar på førehand vasa eg i storbyen og lette etter klede som skapar folk, berre for å få same melding kvar eg kom...det er litt utplokket på størrelsene...

 

..slik er det å vera seint ute, ute i siste liten. (og alle skjønar at det ikkje var størrelsen "small" eg leita etter)  Alltid litt på hela, gjer i dag det som skulle vore gjort i går. Eg drøyme lika naivt om det året eg vert på linje med dei flinke jentene, jentene som er ferdige med pakkene vekesvis, kanskje åravis på førehand. Jentene som er superkreative og lagar alt sjølv og sjølvsagt heilt frå grunnen.....

 

.. kvart einaste år er eg for sein til å kjøpe julelys og julepynt...kvart år er det like utplokket som året før. Folk har faktisk kjøpt alle adventslysa før fyrste sundag i advent og butikkane tek då ikkje inn nye...til slike som eg som kjem ei veke etter...

...men til neste år...er det atter nye høve..

9 kommentarer:

  1. ..kjenner meg igjen, og har derfor, klok av skade, vertfall kjøpt to ekstra sløyfer med juletrelys. Allerede. ;-)

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner meg igjen. Har alltid mange planer om det jeg skal få gjort. Nå har jeg lært meg å være fornøyd med det jeg faktisk rekker. Synes du skal være kjempefornøyd med innsatsen- resultatet er ikke det som teller! Og bildene dine er riktig fine så der har du jo lykkes og mere til:)
    Ha en fortsatt fin uke!
    Maria

    SvarSlett
  3. Du er ikkje åleien - berre so det er sagt....her vart et advenstfat med litt forskjellige lys...alle raude for lilla hadde eg jo ikkje i hus og ikke fant eg advenststaken heller så det vart berre å plassere lysa på eit fat med nokre steiner rundt. Men eg har 4 lys så då får det halde:-))

    eg er ikkje utplokka på klemmer så eg sender deg ein:-))

    SvarSlett
  4. Hehe Måtte smile godt mens jeg leste hva du skrev..
    Tror neppe du er alene om dette, nei.. Selv har jeg mammaperm, og har med andre ord litt bedre tid en vanlig til å få ordnet slike ting i god tid.. Ellers er jeg stor tilhenger av en "dag til dag jule-gjøre/ordneliste" som jeg bruker om og om igjen, år etter år, med redigeringer. Da blir jeg alltid ferdig med alt jeg skal før juleaften ringes inn.
    Men ut i fra de lekre bildene dine ser det ut som at du klarer fint å fremprodusere julestemning i huset! :)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Hei fra Eva

    SvarSlett
  5. superkvinner finnes ikke.. de bare later som.. så ingen skal vite at de egentlig ikke strekker til.. de heller ; )

    adventsstaken min består av 4 telys.. og ei lerkegrein.. på et fat.. synes det ble pent : )

    utplokka ? jeg gjorde kort prosess i fjor.. kjøpte "den lille sorte" på salg hos Noa-Noa.. bytter bare smykke, skjerf, veske og sko.. ingen som ser at det er samme kjolen : ))

    øsnker deg en fin kveld.. og takk for stemningsfulle bilder !

    SvarSlett
  6. Om det er noen trøst så bruker jeg str. XS og det er like utplokka...eller veldig ofte at den størrelsen tar de ikke inn og om de gjør, har de ofte bare tatt inn en stk.

    Motto for lys og pynt får være "bedre sent enn aldri"....

    SvarSlett
  7. Takk at du deler..
    Eg har ALLTID noko eg helst skulle gjort i går viss ikkje i fjor..
    Og no burde eg ha sove..
    Sånn kan det gå..
    Er nok utplokket når eg kjem i morgon for å finne noko fint til Julebordet som er dagen etter.. Oj-Oj..

    -klem og god natt-

    SvarSlett
  8. hei ønsker dere alle god jul på forhånd
    julebord

    SvarSlett
  9. Fantastisk lesing! Misforstå meg rett, jeg synes ikke det er flott at du ikke får tak i det du skal altså hi, hi.
    Jeg er i samme knipe hva gjelder antrekk til fredagens julebord... i str STOR ;)
    Nydelige bilder forresten!
    Klem May Helen

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.