fredag 8. april 2011

Aprilhagen..

Ute i det som skal verte ein blømande hage til somaren fann eg både det eine og det hitt. Noko kjekt, knoppar på veg opp. Noko trist, musa har ete borken av familetreet vårt, det kan ikkje  reddast og der flaug den tusenlappen... Kvir meg litt til snøen fer heilt og eg kan sjå alt som ikkje klarte seg gjennom vinteren... men også gleda over alt som gjorde det...




Kjem snart att med eit litt meir blømande og  fargeglad innlegg.. aprilhagen er litt i brunaste laget for meg enno....

5 kommentarer:

  1. Vet du, synes de var nydelige disse bildene her også jeg!
    Nå er jo ikke jeg akkurat noe hage menneske...
    Gleder meg til å se hagen din en vakker sommer dag :)
    GOD HELG.
    Klem

    SvarSlett
  2. Haha, ja den var litt brun. Men jeg skal ikke le så høyt for hagen vår er like brun (til min manns store fortvilelse da han er en hagemann). Plenen består av mose, så han har noen utfordringer der. Jeg gleder meg til ting begynner å blomstre, det kommer forhåpentlig vis noen overraskelser i og med at dette er den første våren i huset/hagen. Snart kommer sommeren. Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  3. Her på Sørlandet er snøen helt borte og krokusen blomstrer, gåsungene er lodne og fine og det er på tide å få litt påskeliljer i pottene. Det blir helgas prosjekt i strålende sol. Gleder meg! Må nok kjøpe noen poser med frø også.
    Riktig god helg!!

    SvarSlett
  4. Mye godt potensiale i den hagen! Det skal nok bli grønt og vakkert hos deg ganske fort:)
    Det blir litt hagejobbing her hos oss også i helgen.

    God helg!
    Kjersti

    SvarSlett
  5. ja, du har rett : hagene er ikke akkurat på sitt fineste nå. Men bare vent - det er utrolig hvor fort det går når det først begynner :o)
    God helg til deg.
    Klem j.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.