tirsdag 25. januar 2011

Vårlengt...

....




8 kommentarer:

  1. Skjønne bilder, bare ååå så fint.

    Har gått ein lang tur i dag! Svinga innom ein brukthandel fant ikkje stort et slitt sølvplett-fat og noe småtteri. Gikk forbi gartneriet, angrer litt nå.Men kan gå tur ein anna dag så det så. Nei da, har ein Nellikbukett stående så tulipaner eller perleblomster sparer eg til seinere.Smiler.

    Ønsker deg ein fin tirsdag!

    Klem,

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder og blomster :)
    Det er så fint når du setter sammen alle de småbildene, slik du gjør.
    Fortsett med det ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig med vår i stua. Ingenting sier vår som en bukett tulipaner.

    SvarSlett
  4. Ja, kom vår kom!! ;)
    Flotte bilder av vakre blomster.

    SvarSlett
  5. Nydelig og vårlig!!!
    Lengter etter våren.

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig.... ღ bilder trenger ingen ord :) og heller ikke nydelige blomster ღ Ønsker deg en fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. For et vakkert innlegg, det stråler vår !! Gleder meg sånn, kan nesten ikke vente med å slå opp både vinduer og dører. Å ta innover meg den friske luften, fuglesangen og alt det vakre grønne. Det skal bli så deilig.

    Ha en Herlig kveld du fine humørspreder :)

    God klem,
    Aina

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.