søndag 12. september 2010

Litt hjelp?

Eg ynskjer meg noko so voldsomt desse glasa, lilla eller vanlege, men finn ingen oppegåande norske butikkar, hverken på landjorda eller på internetten som forhandlar dette merket. Dyrt nok som det er frå før, vert det urealistisk med tanke på frakt og toll..


Sjå meir her!

Nokon som har sett dei ein eller anna stad? Nokon som veit noko som eg ikkje veit? Noko som kan hjelpe?

Nokre kjekke damer eller menn med nettbutikk som likar det dei ser? Kanskje verte forhandlar? Eg vert garantert din fyrste kunde! :)

3 kommentarer:

  1. Ooooh, lekre!
    Om du gir meg linken du fant dem på kan jeg leite litt jeg og- verdt å jobbe litt for!

    SvarSlett
  2. Kjempefint og trøst deg med at det heldigvis er slik at " den som leter finner ".

    Ha ei fin høstuke. :-)

    SvarSlett
  3. Å, de var superfine! Til champagne... :) Kan dessverre ikke hjelpe deg!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.