søndag 4. april 2010

Heimatt..

Var ikkje det navnet på ein tysk TV-serie? I allefall i dag kom me heimatt etter ein flott vårferie i Haugesund. Der var våren komen og me fekk mange flotte turar ut i Guds frie natur og Haugesunds sin ellers so frie kultur. Heime i Hakkadalen venta snjoen.


Men eg var førebudd og i morgon tek eg meg ein tur med spaden og spar vekk den verste snjoen frå bedda mine. Desse dagane me har vore borte har tødna snjoen godt. Likavel ligg den tung i tunet. Litt spaing og litt mold so tenkjer eg at me skal få vår her også snart.


Alle løkblomane som eg kjøpte før eg for, har ste ute på terassen og dei hadde klart seg godt. Det var nesten ildt å ta dei inn og sjå korleis dei eldast minutt for minutt i varmen. I morgon skal eg ta dei utatt so får fuglane nyta dei flotte blomane.


Trur nok dei fortener litt venskap dei også etter denne lange kalde vinteren.

4 kommentarer:

  1. deilig å ha vært i vårlige haugesund...
    vi har vært nesten der..
    klem og fin kveld ✿

    SvarSlett
  2. Godt å høre du har fått smake litt vår nå i påsken :o)

    Jeg har smakt på sommer... og det gav blod på tann ;o)

    Har kost meg med dine siste innlegg, gått glipp av mye ser jeg. Jeg nyyyter bildene dine... og godt at du har fått inspirasjonen tilbake. Vil ikke miste deg her inne...

    God klem fra J.

    SvarSlett
  3. Det er godt å komme heimatt..
    Men gjer godt å kome vekk også :-)

    Blomane dine er nydelige..
    Ikkje så mykje så blomstrar enno hjå meg heller, litt krokus og snøklokker...

    Ha ei flott veke!
    Påskeklem

    SvarSlett
  4. Godt med en tur til våren, vil jeg tro ! Trøst deg med at det er flere som har det som deg. vi ser vårbilder og har korte våropplevelser her og der - før vi ender med ett brak i virkeligheta igjen. MIDT I SNØHAUGEN !

    Men ! Vår tur kommer bare vi biter sammen tenna og overlever de siste av vinterens krampetrekninger ! Trur je...

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.