tirsdag 1. desember 2009

1. desember - stauts quo

Ja då var me i gong. Eg har lenge tenkt at eg skulle publisera eitt elle anna julete kvar dag fram mot den 24. Då eg tenkte på det kjentes det heilt overkommeleg og nesten freistande morro ut. Kjensla av å avduka, eller trekkja sløret bort frå noko heilt ofseleg vakkert, rart eller berre vindunderleg verka freistande.



No er det fyrste desember og eg har jo levd i ein jule(b)rus som er heilt urealistisk. Allereie fyrste dagen må eg bita i rimen og bruka eit bilete frå i fjor. I år vart det Disney så eg får visa vetlajento sin pakkekalender frå i fjor ein gong te. God fyrste desember!

4 kommentarer:

  1. Hei du !

    Sånn er livet, det er ikke alltid det blir som planlagt !
    Er DET så viktig a ?! Fint bilde, åkke som !
    Jeg gleder meg til fortsettelsen.

    SvarSlett
  2. Skjokoladekalender får duge..
    Er det her også ;-)

    SvarSlett
  3. Takk i like måte! Det er sånn med gode forsetter, det er ikke alltid like lett å sette de ut i livet.... Jeg har begynt på årets bloggejulekalender i dag, så får vi se om jeg klarer å komme i mål med å ha et innlegg hver dag....
    Veldig koselig bilde, om det er fjorårets, så er det like fint for det ;-}

    SvarSlett
  4. Litt reprise er vel lov??
    Flott kalender ihvertfall ;o)

    Ønsker også deg flotte adventsdager :o)

    Klem J.

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.