torsdag 12. november 2009

Frk. Skrekk og Gru!

Kandidaten for årets Frk. Hagegjest er no klar. Etter veker med både fuglar, mus og ekorn på terassen hadde eg halde ein knapp på ein slik gjest. Eller ein av dei vakre sommarfuglane eg hadde i blomane i sommar. Kanskje tilogmed denne padda her hadde gjort seg, men det var til eg kom på eit celebert besøk me hadde i hagen denne somaren.

Gutane hadde vore på Fotballskule på Valestrand og kom heimatt med skremande skapningar i norgesglas...sei hei til ...

Frk. Skrekk og Gru!

Frk. Skrekk og Gru er ei vassekte blodigla. Ho stod og vannsmekta i glaset sitt i påvente av varig godkjenning på opphaldsløyvet. Forslaga rann inn. Eit gjekk ut på at me kunne la ho og familien hennar bu i badebassenget i hagen....(!)

Uansett... enda på visa var at glaset knuste ved eit uhell, blodiglene forsvann mellom bords og veggar og ingen tær var trygge i månadsvis. Minstejenta vil framleis ikkje ha skum i badet sitt...kven veit..kanskje ligg Frk. Skrekk og Gru på lur og luktar kristenmanns blod....

12 kommentarer:

  1. *ler så jeg rister*
    Strååååålende :D

    Supert at du er med på konkurranse :)

    SvarSlett
  2. ..hahahaha.. nå fikk jeg trimmet lattermusklene ;o)
    Frk Skrekk og Gru så fryktinngytende ut!

    Jeg heier på deg og frk Blodigle ;o)!

    Klem J.

    SvarSlett
  3. A-ha-ha-ha-ha ... så bra innlegg. Jeg ler og ler. Historen har nok satt skrekken i de små barnesinnene. Dette husker de for livet!

    Marit

    SvarSlett
  4. Hjelpes!! Skjønner godt at ho ikkje vil ha skum i badevannet! Det blir som historien om dodraugen!! Flott bidrag, og du er nok den einaste som kjem med ei igle. Ellers høyres det no ut som du har hatt mange fine hagegjester i år.
    Eg som har froskefobi hoppa litt i sofaen då eg kikka på padda di!!
    HA ein fin kveld!

    SvarSlett
  5. Ja skrekk og gru...
    skumle saker det der...

    SvarSlett
  6. ...så skjønn melding fra deg jeg våknet opp til i dag ;o)
    Takk!!!

    ...og enig - på noen både kan og bør man ta i bruk janteloven! Det er vanligvis på disse bedreviterene, og derfor kom også disse på min "liker-ikke-liste"!!

    I dag skal jeg tråle brudebutikker ;o),
    neida - jeg skal ikke gifte meg på ny.. jeg skal være moralsk støtte for min kommende svigerinne ;o)

    God helg til deg!!!

    Ps : Du skal bare se hvor kaos det er på Paradis for tiden.. bybanen har snudd opp ned på hele området.. Du flyttet i tide, for å si det slik!

    Klem J.

    SvarSlett
  7. hehe...
    Supert innlegg! Ler så jeg rister og gåsehud!

    Ha en strålende dag!

    Klem, I

    SvarSlett
  8. Å kjære vene! Er det slik de ser ut! Da vi var barn, gikk jungeltelegrafen blant oss ungene: Må ikke bade HER og må ikke bade DER, og ihverfall ikke bortpå HER, fordi DER var det BLODIGLER.
    Det er helt sant: Det har satt seg fast i et voksent barnesinn!

    SvarSlett
  9. Ha ha ha..Blodigle er topp!! Har fanget en i vatnet ovenfor her. Og på Lillehammer hadde de blodigler på glass, ja og så på Sverresborg her i Trondheim. Topp dyr! rett og slett facinerende.
    Liten den her da?

    :)))

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.