tirsdag 8. september 2009

Frøken Spiselig

Ja så var det tid for fotokonkurranse hjå Moseplassen att. Denne gongen er temaet noko du kan eta, henta frå naturen eller hagen. Dette er ein konkurranse etter mitt hjarta...rett opp min allè, som me seier her på landsbygda . Eg har leita i nye og gamle bileter etter gode kandidatar. Her får de eit lite utval:





Til dei som er litt i tvil so er bilete nummer 3 ein blomstrande rabarbra. Enno var det fleire om ville vere med....



Nøttedrammen og kantarellen.....


..og no nærmar me oss. Eg har valgt kantarellen. I mange år har kantarellen vore ein favoritt. Eg har andre soppar eg likar betre smaken på, men kantarellen er uslåeleg der den står i skogen so irrande gul og vakker. Kvar einaste gong eg ser ein kantarell smilar eg bredt og fell heilt i stavar over kor vakker den er. Eg har klatra bratte fjellsider i jakt på skogens gull, berre for å finne ut at det var eit gulna blad eller ein flik sola skein på....pff..

For meg er kantarellen symbolet på hausten og det gode liv der me berre kan gå ut i naturen og hauste inn...so her kjem Frøken Spiselig-kandidaten min....


Frøken Kantarell



Her lønar det seg nok å klikke på biletet....

7 kommentarer:

  1. Nydelig frøken :) og så mange flotte "runner ups" da ;)
    Kjempehyggelig at du er med også denne gangen!

    SvarSlett
  2. Åhhh, så fint ! Du er en flink fotograf, unge dame !

    SvarSlett
  3. Kan man ikke delta med flere???

    Her var det nemlig mye lekkert!!!!
    Den nøttedrammen ville jeg gjerne smakt på..

    Lykke til med bidraget..og en deilig aften til deg...

    SvarSlett
  4. ...ALLE bildene var jo så vakre min venn..kor går da inni dalen? bles de vekk??? du er spes.god på å ta bilde av spiselige saker..noen sammenheng??? klem

    SvarSlett
  5. Mange vakre bilder her ja...Eg fall spesielt for bildet av hasselnøttene...det var så delikat...
    Lykke til med missekandidaten:0)

    SvarSlett
  6. ..du har rett og slett den flotteste bloggen jeg vet om!
    Du tar SÅ fantastiske bilder! Jeg heier på deg!
    Klem J.

    SvarSlett
  7. Utrolig lekre og delikate bider :)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.