søndag 28. desember 2008

Is....og meis...

I dag har me vore ute eit bel. Sola er borte heilt til 4 februar, men lyset er svært vakkert likevel desse dagane.



Vetlo fekk skøyter til jul og dei må sjølvsagt prøvast ut.



Då eg sat utanfor på terassen og tok bileter av nokre frosne, visna roser eg hadde hive ut dagen før, kom ei lita granmeis og sette seg til å eta. Eg vart så glad, men kunne ikkje justere fotoapparatet slik at eg fekk god fokus på den vetle fuglen som sat og åt berre meteren unna. Eit par bileter fekk eg likevel av han, før det gjekk opp for han kor farleg han hadde levd i nokre minuttar. Denne karen var den minste av alle i haust då eg starta å gje dei mat. I dag ser han ut som om han har eksplodert...håpar han ikkje har ete noko han ikkje har tålt :)


8 kommentarer:

  1. Heisann! :-)

    Nyyydelige bilder!
    Ha en fortsatt fin romjul!

    SvarSlett
  2. Vakket..vakkert..og ja istappana har et dilemma....her skal vi se Prins caspian på storskjerm,,,,gleder oss hele gjengen.....Hu hei...

    SvarSlett
  3. Vakre bilder du, og den fuglen har sikkert bare "blåst" seg opp pga kulda ;0) Nydelig

    Men får dere ikke sola før i februar...? Her skinner den på juletreet ;)

    SvarSlett
  4. Så utruleg vakkert!!!!! Det er noko heilt særskilt når rim og frost legg seg som eit tynt lag på blomar, gras og tre. Så godt å ha slike dagar!!!

    SvarSlett
  5. ååååååååååååååååååå! som vanleg! Sååå fint!
    sukk!
    GundaM trur han har blåst seg opp for han fryse- eg trur han har blåst seg opp som andre karar når dei vil gjer inntrykk- han såg deg nok i augnekroken!;)
    godt nytt år på forskot!

    SvarSlett
  6. Søt meis du har bilde av her, og alle de andre fotoene og:-)
    Og hmm...Liker ikke helt disse 7 om meg,4 om meg osv..He..Prøver å få svarene så lite personlig som mulig jeg da.-) Syns jeg har greid meg bra, litt ekkelt dette.

    Men nå, i seng. I morgen skal jeg på fototur i skumringen rundt klokka 15.00. Skal prøve fotostativet skikkelig håper jeg.

    Fin kveld til deg:-)

    SvarSlett
  7. ...hvordan klarer du å få tre bilder ved siden av hverandre da??? Å ja..du har bare to felt på bloggen din...driver å prøver ut litt...fikk plutselig følelsen av at bloggen min var så rotete og full...kaos med tre rader...men ikke bare bare å rette på html-kodene....Vakkert fra deg som alltid min venn....nå er det arbeidsdag i morgen...har krøpet i seng..natta..

    SvarSlett
  8. "Fant" akkurat igjen bloggen din, og skal skynde meg og lagre deg med en eneste gang! Du er en favoritt skjønner du ;)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.