mandag 6. oktober 2008

Frøken Høstblad 2008 - konkurranse

Surfa innom Moseplassen sin blogg og fann denne kjekke konkurransen. Då eg leste reglane tenkte eg på biletet eg tok i går. Biletet av magritten (Ms. Daisy) som kneiser rett i ryggen mot snølagte fjellsider i bakgrunnen. Heile haldninga seier "Eg høyre kva de seier, men eg trur dykk ikkje!"

Her er mitt bidrag til "Frøken Høstblad 2008 - konkurranse"


Klikk på biletet om de vil sjå det i litt større format.

Har lyst å tilføye at på surferunden sveipa eg innom mange av bidraga til konkurransen og tidlegare konkurransar og vart heilt overvelda av alt det vakre folk får til der ute. Anbefalar alle ein runde på Hagebloggane.

1 kommentar:

  1. For et fantastisk godt bilde! Virkelig blinkskudd!
    Og kjempehyggelig at du vil være med :D

    Men, nå føler jeg meg litt vanskelig her, men, jeg synes vel dette bildet blir litt på kanten av hva som er meningen denne gangen (hadde derimot passet perfekt forrige månte). Temaet denne mnd er jo bladene, og de synes jo knapt på dette bildet, desverre.
    Du har ikke ett annet bilde som setter bladverk på noe i fokus da?

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.