søndag 14. september 2008

Tarantellaalarm!


Då straumen gjekk i dag tidleg, og ungane kom hylande: "Me gjorde ingenting, heilt sikkert. TV-en berre slo seg tå..berre sånn" måtte me, dei vaksne og ansvarlege risa opp og finne ut av problematikken. Jau, kom me no fram til, straumen var borte. Berre å risa opp, få på tøyet og ete ein god bondefrukost. Me var ikkje kome langt inn i stova før minstejenta snur seg og spør:" Kva er det?" Eg snur på hovudet og ser at på vår kvite vegg sit noko stort, rundt, svart og pelskledd....aldri har eg sett slikt i huset før...og sjølvsagt tånkane fer....for stort til å vere innsekt..og for pelskledd....med mindre..

Eg tek ungane med ut i gangen på under eit sekund og overlet Helten til dyret og sin eigen skjebene. SOm den Helten han er fangar han uvesenet i ein isboks...og klagar litt øve resten tå støttespelarane hans. Han kan og fortelje at dyret laga kveselydar når det vart fanga.... TARANTELLA!!!!!!!!!!!!

Etter at me hadde no roa oss ned, til og med storebror tok til tårene med tånke på udyret i stova, og overført dyret til eit stort syltetøyglas kom sanninga fram.....ei stakkars redd...FLAGGERMUS! hadde budd i stova vår om natta.

Ja, ja...det var jo ingen sensasjon, men heller ikkje mykje å reddast for....
Slik kanskje trur eg me følte oss litt...etterpå....

3 kommentarer:

  1. En skremmende historie, hehe :) Spesielt med tanke på at de har kommet med Sorte Enke-alarm i vårt nabloand Sverige...

    SvarSlett
  2. hihi, lo meg skakk ihjel!
    Koselig side, god atmosfære.
    Takk så mye for besøk og hilsen forresten. Ha en riktig fin uke!

    Aina

    SvarSlett
  3. Oh, så gøy å se kjøkkenet! Det virker på meg som om deres er mørkere enn vårt. Har dere behandlet det med noe? Hvor gammelt er deres kjøkken? Morsom historie forresten!

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.