mandag 29. september 2008

Mor lo, Eli las, Per et is....

Nokre gonger skulle ein ikkje ha heve den foten på golvet..om morgonen. Men kven kan veta ka ein har i vente? Kanskje da è i dag ein vinn den store premien, at da è i dag ein får da kjekka brevet eller den varmande rosen for velgjorte oppgåver..

Men da va i dag eg ikkje fekk nåke tè. Da va i dag eg vart minna på da som e kjipt (Norsk-grei-økonomi-eige-hus-kjekke-ongar-småproblem-kjipt) På jobben, alle oppgåven eg ikkje klarte løysa på meir enn middelmådig vis. Soppskogen som pekte nase og sa at trompetane ikkje ville vere med å leike i år. Handarbeidslærarinna på 80-talet som fekk rett i at eg ikkje var eit stortalent ved symaskina....

No set eg med ned, stille med hekletøyet og prøver å fullføre eit av dei 20 påbegynte prosjekta mine....endar vel med heklenåla i ......


9 kommentarer:

  1. Du er du--og du duger..!! Hørt den..herlig barnesang med visdom!! men ikke alle dager er like, nei....

    Blanke ark og nye fargestifter i morgen...det er det som er så bra!!

    Kos deg i heklekroken!!

    SvarSlett
  2. Fikk bare lyst til å si at du har en kjempekoselig blogg!

    SvarSlett
  3. Åååå, kjenner til slike dager. Heldigvis går de over:-)
    Cyberklem, og gode ønsker for resten av uka fra E:-)

    SvarSlett
  4. .. kjente ord ..
    Noen dager er laget for TIF og andre morsomheter.

    Slike dager prøver jeg desperat å snu med å tenke at jeg ikke skal la det ta overhånd. Ikke la meg irritere over at akkurat den tingen jeg skulle ha falt ut av hendene mine og ned i gulvet for fjerde gang .. og femte .. knurr!!!

    Leste nettopp at musikk er den kjappeste måten å snu humøret på. Så kanskje ideen er å sette på musikk du vet du blir glad av - og tro at ting går bedre :o)

    Håper du får en helt utrolig flott tirsdag - hvor alt du gjør lykkes og du innser hvor BRA du ER!!

    Klem fra meg :o)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Sender deg en god klem!Håper denne dagen har vært mere vennlig med deg :o)

    Vibeke

    SvarSlett
  7. hehehehehe...her var jammen en ny blogg for meg;) Og du den hoppeballen din oppi hjørnet, gjorde at jeg satt og skulte på den mens jeg leste...har den noen skjulte egenskaper kanskje...jeg henger meg lett opp i ting som beveger seg ytterst i øyekanten nemlig;)
    Ha fortsatt fin kveld, og la heklenåla være der den skal være...hehe:)
    Og duuuu..imorgen er en ny dag og nye muligheter...jeg har hatt nok av de dagene du nevner...gidder ikke de mer;)

    SvarSlett
  8. Å så flott den skuffen var! Sikkert full med skatter :)

    Vilel stikke innom å takke for ditt gode råd i bloggen. Nå har jeg hatt hortensiaen en hel natt til "tørk". Ser jo veldig bra ut, så vi får plukke av de siste hoder. Litt synd kanskje, men vi får kjøpe en ny til året. Vet ikke om de overlever Vinteren her heller jeg.
    Det ble iallefall flott å bruke til dekorasjoner. Takk!

    Klem Aina

    SvarSlett
  9. Glemte dette :

    Tusen takk for de hyggelige orda du la igjen om blogshoppen min! Positiv respons betyr så mye, gir meg masse motivasjon. Det sys mye nytt om dagen, blir lagt ut nå i Oktober.

    Alle varer i Aina`s Charm, solgte eller nye er til å bestille. Ønsker du mer enn et produkt er dette heller ikke noe problem. Bare send meg en mail med nr. antall og farge. Jeg syr til deg!

    Ps: Mailadresse står på siden.

    Klem Aina

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.