søndag 28. september 2008

Feel the love....eller kjenn på kjærleiken :)

Då eg såg innlegget til Storeflittig på NIB kjende eg heilt klårt på ei naud for å takka for all den gleda og inspirasjonen eg har fått gjennom alle dei som har blogga i cyberspace.


Eg har dei siste åra brukt meir og meir tid på å hente dagleg dose glede, inspirasjon og gode ideear frå dykk alle.


Også det at nokon har tatt seg tida til å skape eit felles rom for oss bloggarar er også noko ein bør kjenne seg takksam for. Alle dei som tek seg tid til å sjå og lese min eigen blogg er eg også takksam for. Eg vert veldig glad når nokon tek seg tid til å leggje att ein kommentar eller svarar på ein eg har lagt att hjå dei.

Oppsummeringa vert, utan alle dykk hadde eg vore mykje fattigare...


Denne kvite "Telleren "(hortensiaen) får de berre nyte bilete av, hjorten åt den i natt....snufs....

2 kommentarer:

  1. Så enig , så enig!! Mye inspirasjon her inne for oss som liker å være kreative... Godt at det fins sånne rom..Det er så viktig å gå inn i disse gode romma og komme rikare ut att!!!

    Ha en flott søndagskveld!
    Mett og god etter raspeballmiddag i dag med 11 til bords!!

    SvarSlett
  2. Enig med deg!!!

    Tusen takk til deg Ramme Alvor for at du er en av dem som gir meg daglig inspirasjon og glede :o)

    Ønsker deg en fin start på uken.
    Klem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.